IKDIENAS SVARĪGIE BRĪŽI
Otrās brokastis
Viens no pirmsskolas rīta rituāliem - kopīgas otrās brokastis, tās bērni ēd savā grupā no līdzi paņemtajām brokastu kastītēm. Brokastu laikā var izrunāt iepriekšējā dienā piedzīvoto, dienas plānus, laika apstākļus, lasītās grāmatas, redzētās filmas un visu citu svarīgo, kas pavēstāms draugiem.
Mācību laiks
Pirmsskolā bērni mācās nepārtraukti - visas dienas garumā, visu ikdienas notikumu un rituālu ietvaros. Katru rītu pēc otrajām brokastīm bērni darbojas savās grupās, apgūstot jaunas prasmes un zināšanas un nostiprinot iepriekš iegūtās. Bērni šajā laikā zīmē, līmē, griež, veido, būvē, raksta, lasa, rēķina, dažreiz gatavo ēst, dažreiz dodas izzinošās pastaigās. Šajā laikā bērni arī nodarbojas ar rokdarbiem, divas reizes nedēļā sporto kopā ar sporta skolotāju un divas reizes nedēļā apmeklē mūzikas nodarbības. Mūzikas skolotājas vadībā apgūst dziesmas, rotaļas, izbauda mūzikas ritmus un mācās mūzikas pamatus – notis.
Āra laiks
Ārā dodamies daudz un gandrīz jebkuros laika apstākļos. Āra vidē iespējams gan apgūt valodu, matemātiku un dabaszinības, gan doties pētnieciskos pārgājienos, gan nodoties sporta spēlēm un eksperimentiem ar dubļiem smilšu kastē. Tādēļ bērnu drēbes vakarā, visticamāk, būs netīras, taču vēlme pēc svaiga gaisa, kustībām un eksperimentiem - piepildīta. Ārā satiekas bērni no visām pirmsskolas grupām, tāpēc veidojas jaunas draudzības, satiekas brāļi un māsas, noris brīvas rotaļas starp visas pirmsskolas bērniem.
Pusdienas
Pusdienas ir svarīga dienas daļa, kad bērni mācās gan pašapkalpošanās prasmes - uzlikt ēdienu, sakopt savu vietu pēc ēšanas -, gan arī parūpēties par citiem - saklājot galdu, piedāvājot ēdienu un mācoties dalīties. Bērni mācās ieklausīties sevī, saprast sava ķermeņa signālus un veido veselīgu attieksmi pret ēdienu. Nekas no ēdiena netiek uzspiests, bērni tiek iedrošināti pagaršot jaunus ēdienus un veidot savu viedokli par tiem.
Atpūtas laiks
Lai pietiktu spēka pēcpusdienas cēlienam, visi bērni pēc pusdienām dodas atpūsties. Mazākie bērni atjauno spēku miegā, savukārt vecākās grupas bērni bauda kluso laiku, kur pēc muskuļu un prāta atpūtas horizontālā stāvoklī, bērni, kas neaizmieg, var pievērsties klusām un relaksējošām aktivitātēm - grāmatu pētīšanai, krāsošanai, mandalu likšanai vai kādai citai klusai nodarbei.
Launags un pēcpusdienas cēliens
Pēc atpūtas laika bērnus sagaida viegla uzkoda, kas ļauj sagaidīt vecākus labākā noskaņojumā. Pēcpusdiena pirmsskolā atvēlēta bērnu izvēlētām aktivitātēm gan telpās, gan ārā. Šajā laikā bērniem ir iespēja arī turpināt savus rīta cēlienā iesāktos darbus un noris arī pedagogu individuālais darbs ar bērniem.
Grupu rituāli
Katrai grupai ar laiku izveidojas savi rituāli un ikdienas kārtība. Meža pastaigu dienas, gatavošanas dienas, sarunu laiks, kluso darbiņu laiks, lasīšanas laiks, īpaši rīta sasveicināšanās veidi - šos un citus ikdienas rituālus pedagogi un bērni ievieš katrs pēc savām vēlmēm un vajadzībām.